Jouw dossiers volledig digitaal en altijd bij de hand!
Via CBridge staat alle communicatie met jouw klant overzichtelijk en digitaal op één plaats. Alles wat je nodig hebt om je klant te begeleiden wordt in ons platform geïntegreerd. Jouw eindklant kan zelf kiezen of hij gebruik maakt van een computer, smartphone of tablet om zijn dossier op te volgen. CBridge neemt de branding van jouw bedrijf over en is volledig op maat in te stellen.




















Jouw digitale klantenoplossing
CBridge is een online platform met bijbehorende app die de communicatie tussen bedrijven en hun klanten stroomlijnt. De software schept orde in de chaos van eindeloze mails, verloren documenten, gemist telefoons, post-its… en creëert structuur zodat klantrelaties vlot verlopen. Een klanttraject wordt van begin tot eind volledig gedigitaliseerd en op één scherm samengevoegd om het overzicht te bewaren. Zowel voor jou als voor jouw klant.
Mails uitschakelen
Alles op één plaats / chronologisch / efficiënt
Geen gemiste telefoons
Eigen tempo / niet storend / geen tijdverlies
Digitaal tekenen
Handig / efficiënt / rechtsgeldig
Integreerbaar met andere programma's
Geautomatiseerd / geen dubbele data / foutloos
Alle informatie delen
Documenten / datums / foto's
Beschikbaar op alle toestellen
Smartphone / laptop / tablet
Wat levert CBridge jou op?

40 minuten tijdswinst per dag per medewerker
€30 per dag per medewerker
€6.600 per medewerker per jaar

94% van de goed geïnformeerde klanten zijn tevreden klanten
56% van de tevreden klanten raden de winkel aan
30% meer instroom klanten





Meer dan 1000 tevreden eindklanten volgen hun dossier op via CBridge verspreid over meer dan 30 bedrijven.
Keukens | Badkamers | Zonnepanelen | Bouw | Vastgoed | Coaching

Habiba
@Gopa
“Sinds Gopa CBridge gebruikt, krijgen wij veel minder telefoontjes van klanten over slechte communicatie. “


Jim Brandwijk
@KitchenSuite
“Sinds het gebruik van CBridge hebben we een duidelijk overzicht van alle dossiers en een erg duidelijke werkwijze voor ons hele team.”
